Navštivte sekci "Výprodej", kde naleznete produkty za bezkonkurenčně nejnižší ceny !

Jak nakupovat

Několik rad pro nakupování v internetovém obchodě MIXTON.CZ.

Zboží objednáte vložením do košíku. Jakmile budete mít vše potřebné v košíku přejděte k volbě způsobu dopravy.

DOPRAVA:
K dispozici je přepravní služba PPL (cena 99,00), nebo odeslání do některého z výdejních míst sítě Zásilkovna (cena 75,00). Požadovanou pobočku Zásilkovny, kde si budete chtít zásilku vyzvednout vyberte v rozbalovacím seznamu. Máte-li vybránu dopravu, přejděte k volbě platby.

PLATBA:
Platbu lze provést dvěma způsoby:
1. Dobírkou (cena 39,00), kdy platit budete až při převzetí zboží u řidiče přepravní služby, nebo na pobočce Zásilkovny.
2. Převodem (není zpoplatněno), kdy platbu poukážete na náš účet. Celková částka, číslo účtu a variabilní symbol jsou uvedeny na potvrzení objednávky, které obdržíte na Váš email ihned po odsouhlasení obchodních podmínek a konečném potvrzení Vaší objednávky.
3. PayPal (cena 20,00). PayPal je internetový platební systém, kdy si peníze mezi sebou posílají uživatelé, kteří se zde zaregistrují.

STAVY SKLADU:
V našem internetovém obchodě MIXTON.CZ máme zboží buď přímo skladem, nebo na externím skladě dodavatele, případně není momentálně k dispozici, avšak na dotaz pro Vás zjistíme orientační termín dodání.

DODACÍ LHŮTY:
Zboží "skladem" - expedujeme v pracovní dny a max. do 24 hodin, v některých případech ještě v den Vaší objednávky - záleží na času přijetí objednávky a množství připravovaných zásilek.
Zboží "skladem u dodavatele" - expedujeme k Vám do 5 pracovních dní. Máme několik dodavatelů v ČR i EU a rychlost dodání je závislá na konkrétním dodavateli. Termín dodání přímo k Vám může být 3-6 pracovních dní, POZOR - do rychlosti dodání se nepočítají soboty, neděle a případné svátky, VŽDY jen pracovní dny.

INFORMACE O ZAKÁZCE:
Okamžikem odeslání Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem o stavu zakázky.
- Obratem obdržíte potvrzovací email s dodacím listem
- V případě, že pro Vás objednáme zboží u externího dodavatele, budeme Vás informovat v okamžiku potvrzené expedice k nám a sdělíme Vám předpokládaný termín expedice k Vám.
- Jakmile zakázku předáme přepravní službě nebo Zásilkovně, budeme Vás informovat
- Pokud zvolíte dodání přepravní službou, tato Vás bude kontaktovat telefonicky pro upřesnění času dodání. Prosíme zadávejte správné telefonní číslo v kontaktních údajích k objednávce a přijímejte telefonní hovory. V případě, že se přepravce opakovaně nedovolá a nezastihne Vás na uvedené adrese, doručení zásilky se zkomplikuje a termín dodání se Vám zbytečně posune.
- Pokud zvolíte vyzvednutí na pobočce Zásilkovny, tato Vás bude informovat o možnosti vyzvednutí.

REKLAMACE:
Případné poškození zásilky zjištěné při přebírání zboží prosím neprodleně řešte s předávajícím řidičem nebo výdejním místem Zásilkovny a informujte nás prosím o nastalé situaci.
Reklamace zjištěné po převzetí zboží nám prosíme nahlaste emailem na info@mixton.cz, nebo nejlépe telefonicky na 736745870. Při telefonickém kontaktu Vám pomůžeme v rychlém řešení nastalé situace, případně dokážeme odhalit a vyřešit problém se zbožím na dálku k Vaší plné spokojenosti.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení