Navštivte sekci "Výprodej", kde naleznete produkty za bezkonkurenčně nejnižší ceny !

Jak nakupovat

Několik rad pro nakupování v internetovém obchodě MIXTON.CZ.

Zboží objednáte vložením do košíku. Jakmile budete mít vše potřebné v košíku přejděte k volbě způsobu dopravy.

DOPRAVA:
K dispozici je přepravní služba PPL (cena 99,00), nebo odeslání do některého z výdejních míst sítě Zásilkovna (cena 75,00). Požadovanou pobočku Zásilkovny, kde si budete chtít zásilku vyzvednout vyberte v rozbalovacím seznamu. Máte-li vybránu dopravu, přejděte k volbě platby.

PLATBA:
Platbu lze provést dvěma způsoby:
1. Dobírkou (cena 39,00), kdy platit budete až při převzetí zboží u řidiče přepravní služby, nebo na pobočce Zásilkovny.
2. Převodem (není zpoplatněno), kdy platbu poukážete na náš účet. Celková částka, číslo účtu a variabilní symbol jsou uvedeny na potvrzení objednávky, které obdržíte na Váš email ihned po odsouhlasení obchodních podmínek a konečném potvrzení Vaší objednávky.
3. PayPal (cena 20,00). PayPal je internetový platební systém, kdy si peníze mezi sebou posílají uživatelé, kteří se zde zaregistrují.

STAVY SKLADU:
V našem internetovém obchodě MIXTON.CZ máme zboží buď přímo skladem, nebo na externím skladě dodavatele, případně není momentálně k dispozici, avšak na dotaz pro Vás zjistíme orientační termín dodání.

DODACÍ LHŮTY:
Zboží "skladem" - expedujeme v pracovní dny a max. do 24 hodin, v některých případech ještě v den Vaší objednávky - záleží na času přijetí objednávky a množství připravovaných zásilek.
Zboží "skladem u dodavatele" - expedujeme k Vám do 5 pracovních dní. Máme několik dodavatelů v ČR i EU a rychlost dodání je závislá na konkrétním dodavateli. Termín dodání přímo k Vám může být 3-6 pracovních dní, POZOR - do rychlosti dodání se nepočítají soboty, neděle a případné svátky, VŽDY jen pracovní dny.

INFORMACE O ZAKÁZCE:
Okamžikem odeslání Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem o stavu zakázky.
- Obratem obdržíte potvrzovací email s dodacím listem
- V případě, že pro Vás objednáme zboží u externího dodavatele, budeme Vás informovat v okamžiku potvrzené expedice k nám a sdělíme Vám předpokládaný termín expedice k Vám.
- Jakmile zakázku předáme přepravní službě nebo Zásilkovně, budeme Vás informovat
- Pokud zvolíte dodání přepravní službou, tato Vás bude kontaktovat telefonicky pro upřesnění času dodání. Prosíme zadávejte správné telefonní číslo v kontaktních údajích k objednávce a přijímejte telefonní hovory. V případě, že se přepravce opakovaně nedovolá a nezastihne Vás na uvedené adrese, doručení zásilky se zkomplikuje a termín dodání se Vám zbytečně posune.
- Pokud zvolíte vyzvednutí na pobočce Zásilkovny, tato Vás bude informovat o možnosti vyzvednutí.

REKLAMACE:
Případné poškození zásilky zjištěné při přebírání zboží prosím neprodleně řešte s předávajícím řidičem nebo výdejním místem Zásilkovny a informujte nás prosím o nastalé situaci.
Reklamace zjištěné po převzetí zboží nám prosíme nahlaste emailem na info@mixton.cz, nebo nejlépe telefonicky na 736745870. Při telefonickém kontaktu Vám pomůžeme v rychlém řešení nastalé situace, případně dokážeme odhalit a vyřešit problém se zbožím na dálku k Vaší plné spokojenosti.